Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz

Trening po świętach możemy wykonać w domu, na świeżym powietrzu (o ile warunki pogodowe na to pozwalają), jak i w klubie fitness lub na siłowni pod okiem instruktora. Pomoże on zredukować zgromadzone w trakcie ostatnich dni dodatkowe kilogramy. Jakie ćwiczenia warto zrobić celem spalenia jak największej liczby kalorii?

Ten artykuł ma 4 strony:

Trening po świętach — trening w domu

Jeżeli po świętach nie zaczynamy przygody ze sportem, ale chcemy powrócić do regularnych ćwiczeń, w domu możemy wykonać w szybkim tempie intensywny trening interwałowy, który trwa około pół godziny. Trenerki fitness zalecają rozpocząć go 7-minutową rozgrzewką, a następnie wykonać następujące ćwiczenia:

  • burpees, czyli sekwencja ćwiczeń: przysiad, deska, pompka i podskok (przez 30 sekund; robimy tak wiele powtórzeń, ile jesteśmy w stanie zrobić),
  • bieg w miejscu z wysokim unoszeniem kolan (również przez pół minuty).

Ćwiczenia te wykonujemy jedno po drugim bez żadnej przerwy. Po nich odpoczywamy przez 10 sekund i całość powtarzamy 7-krotnie. Zwieńczeniem tego domowego treningu są ćwiczenia rozciągające, na które powinniśmy przeznaczyć około 5 minut.

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu Jak utrzymać masę ciała po zakończeniu diety odchudzającej? Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Najgorsze ćwiczenia na brzuch Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank 15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić?

Popularne w tym tygodniu:

Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Siłownia, w której się wyśpisz Sposoby na zakwasy: jak złagodzić ból mięśni? Zaskocz Swoje Pośladki - Skuteczny trening Pupy Odbyły się pierwsze treningi Women’s Run w tym sezonie