Trening Victoria’s Secret — ćwiczenia na biust, brzuch, pośladki i nogi

Jak ćwiczą Aniołki Victoria’s Secret? Trening modelek obejmuje ćwiczenia na wszystkie partie ciała. Są to ruchy modelujące mięśnie brzucha i talię, ćwiczenia na nogi i pośladki oraz biust. Efektem jest smukła sylwetka z wyraźnie zaznaczonymi mięśniami.

A. Lima i A. Ambrosio

A. Lima i A. Ambrosio (Facebook Victoria's Secret)

Ten artykuł ma 5 stron:

Modelki Victoria’s Secret to (stan na rok 2016) m.in. Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Lily Aldridge czy Elsa Hosk. Wszystkie mogą poszczycić się perfekcyjnymi figurami — są szczupłe, mają wysportowane i umięśnione sylwetki, bez grama zbędnego tłuszczu, które możemy obserwować w trakcie pokazów i na zdjęciach. To efekt zdrowego odżywiania się i regularnych ćwiczeń pod okiem wykwalifikowanych trenerów, m.in. Mary Helen Bowers czy Justina Gelbanda.

Sposoby gwiazd na atrakcyjną sylwetkę

Trening Victoria’s Secret zawiera elementy znane z kickboxingu, pilatesu i jogi. Zazwyczaj do jego zrealizowania nie potrzeba sprzętu, czasami modelki wykorzystują ciężarki o niewielkiej wadze (jeden z autorów planów treningowych modelek — Justin Gelband — jest przeciwny ćwiczeniom z obciążeniem powyżej 3 kilogramów). Żeby zauważyć efekty, trzeba trenować regularnie — najlepiej 3 razy w tygodniu.

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu Jak utrzymać masę ciała po zakończeniu diety odchudzającej? Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Najgorsze ćwiczenia na brzuch Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank 15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić?

Popularne w tym tygodniu:

Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Jak powinien nawadniać się biegacz? Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Zaskocz Swoje Pośladki - Skuteczny trening Pupy Odbyły się pierwsze treningi Women’s Run w tym sezonie Kręć kilometry po technologię i rozpocznij rowerową rewolucję w Polsce