TomTom Touch – test monitora fitness

Monitor fitness TomTom Touch to dobry wybór dla wszystkich osób, które szukają urządzenia prostego w obsłudze, dyskretnego i wygodnego.

Kilka słów na temat wyglądu

Monitor fitness TomTom Touch to wygodny gadżet, pozwalający śledzić aktywność fizyczną przez całą dobę. Dzięki niewielkim rozmiarom i opływowemu kształtowi nie czuć go na nadgarstku, przez co faktycznie można wygodnie spać, mając go na sobie, a nawet zapomnieć o jego istnieniu. Elastyczna opaska zapewnia komfort noszenia a neutralny kolor (w moim przypadku czarny) sprawia, że gadżet nie rzuca się w oczy.

Należy dokładnie zapiąć opaskę, ponieważ zatrzaski znajdują się tylko w jednym miejscu i przy niedokładnym ich zaciśnięciu urządzenie może się odpiąć.

Ekran jest prosty, ale pokazuje wszystkie niezbędne informacje. Urządzenie „budzimy” srebrnym przyciskiem, a kolejne widoki przewijamy już przesuwając palcem po ekranie.

Dla kogo?

TomTom Touch to użyteczne urządzenie dla osób, które pragną śledzić postępy swoich treningów – monitorować ilość spalanych kalorii, wykonanych dziennie kroków, przebytych kilometrów, przespanych godzin, czy zawartość tkanki tłuszczowej. W ten sposób można ocenić własną przemianę na przestrzeni dni, tygodni czy miesięcy.

Jest to więc doskonałe urządzenie dla osób pragnących schudnąć lub po prostu świadomie podchodzić do treningów.

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

Funkcje monitora fitness TomTom Touch

Dzięki aplikacji MySports, którą można zainstalować na smartfonie i komputerze, można ustalać cele treningowe, np. ile dziennie chcielibyśmy pokonać kroków, a także inne – dotyczące wagi, zawartości tłuszczu, itp. Realizacja celu komunikowana jest na ekranie monitora, na którym pojawia się triumfalna gwiazdka.

Efekty treningów można ocenić tuż po ich zakończeniu, synchronizując urządzenie z telefonem za pomocą Bluetooth. Na indywidualnym koncie możemy zobaczyć, jakie było nasze tętno podczas ćwiczeń, ile czasu nam zajęły i ile spaliliśmy kalorii. Na koniec można także przeanalizować strefy tętna (sprint, prędkość, cardio, fitness, łatwy), co pokazuje, jak długo trenowaliśmy z określoną intensywnością.

Na podstawie danych, takich jak wiek, waga i płeć, możliwe jest także dokonanie pomiaru składu ciała – wykonując czynność codziennie, możemy zaobserwować, jakie wyniki przynosi nam regularna aktywność, czyli cieszyć się spadającą zawartości tkanki tłuszczowej i rosnącym poziomem masy mięśniowej.

Monitor fitness informuje także użytkownika o wszelkich wiadomościach i połączeniach na telefonie, z którym jest zsynchronizowany.

Podsumowując, jest to proste, ale funkcjonalne urządzenie dla osób pragnących prowadzić zdrowy styl życia, chociaż biegaczom z pewnością bardziej do gustu przypadnie TomTom Spark 3 Cardio + Music :)

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Najgorsze ćwiczenia na brzuch Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank 15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia

Popularne w tym tygodniu:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Aerobiczna szóstka Weidera Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Przebiegła 100 metrów w 74 sekundy. Ma 101 lat Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz