TomTom Touch – test monitora fitness

Monitor fitness TomTom Touch to dobry wybór dla wszystkich osób, które szukają urządzenia prostego w obsłudze, dyskretnego i wygodnego.

Kilka słów na temat wyglądu

Monitor fitness TomTom Touch to wygodny gadżet, pozwalający śledzić aktywność fizyczną przez całą dobę. Dzięki niewielkim rozmiarom i opływowemu kształtowi nie czuć go na nadgarstku, przez co faktycznie można wygodnie spać, mając go na sobie, a nawet zapomnieć o jego istnieniu. Elastyczna opaska zapewnia komfort noszenia a neutralny kolor (w moim przypadku czarny) sprawia, że gadżet nie rzuca się w oczy.

Należy dokładnie zapiąć opaskę, ponieważ zatrzaski znajdują się tylko w jednym miejscu i przy niedokładnym ich zaciśnięciu urządzenie może się odpiąć.

Ekran jest prosty, ale pokazuje wszystkie niezbędne informacje. Urządzenie „budzimy” srebrnym przyciskiem, a kolejne widoki przewijamy już przesuwając palcem po ekranie.

Dla kogo?

TomTom Touch to użyteczne urządzenie dla osób, które pragną śledzić postępy swoich treningów – monitorować ilość spalanych kalorii, wykonanych dziennie kroków, przebytych kilometrów, przespanych godzin, czy zawartość tkanki tłuszczowej. W ten sposób można ocenić własną przemianę na przestrzeni dni, tygodni czy miesięcy.

Jest to więc doskonałe urządzenie dla osób pragnących schudnąć lub po prostu świadomie podchodzić do treningów.

Zobacz również: Oleje roślinne - sekret zdrowia i urody

Funkcje monitora fitness TomTom Touch

Dzięki aplikacji MySports, którą można zainstalować na smartfonie i komputerze, można ustalać cele treningowe, np. ile dziennie chcielibyśmy pokonać kroków, a także inne – dotyczące wagi, zawartości tłuszczu, itp. Realizacja celu komunikowana jest na ekranie monitora, na którym pojawia się triumfalna gwiazdka.

Efekty treningów można ocenić tuż po ich zakończeniu, synchronizując urządzenie z telefonem za pomocą Bluetooth. Na indywidualnym koncie możemy zobaczyć, jakie było nasze tętno podczas ćwiczeń, ile czasu nam zajęły i ile spaliliśmy kalorii. Na koniec można także przeanalizować strefy tętna (sprint, prędkość, cardio, fitness, łatwy), co pokazuje, jak długo trenowaliśmy z określoną intensywnością.

Na podstawie danych, takich jak wiek, waga i płeć, możliwe jest także dokonanie pomiaru składu ciała – wykonując czynność codziennie, możemy zaobserwować, jakie wyniki przynosi nam regularna aktywność, czyli cieszyć się spadającą zawartości tkanki tłuszczowej i rosnącym poziomem masy mięśniowej.

Monitor fitness informuje także użytkownika o wszelkich wiadomościach i połączeniach na telefonie, z którym jest zsynchronizowany.

Podsumowując, jest to proste, ale funkcjonalne urządzenie dla osób pragnących prowadzić zdrowy styl życia, chociaż biegaczom z pewnością bardziej do gustu przypadnie TomTom Spark 3 Cardio + Music :)

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Przysiady – prawidłowe wykonanie 4 najlepsze sporty dla kobiet Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Przysiady – prawidłowe wykonanie Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przez ćwiczenia wpadła w anemię. “Przestańcie porównywać się z innymi i zacznijcie kochać ciało, które macie”