TomTom Spark 3 Cardio + Music - test zegarka sportowego

TomTom Spark 3 Cardio + Music to zegarek, który mogę polecić nie tylko biegaczom - doskonale sprawdza się także w przypadku osób preferujących zajęcia fitness czy po prostu pragnących monitorować codzienną aktywność.

Wygląd i komfort noszenia zegarka TomTom Spark 3 + Cardio

Zegarek TomTom to proste w obsłudze i funkcjonalne urządzenie pozwalające na monitorowanie aktywności fizycznej i postępów treningowych.

Jest to gadżet nowoczesny i atrakcyjny. Ekastyczny pasek dopasowuje się do nadgarstka, a zapięcie na trzy zaciski nie pozwala mu przesunąć się czy rozpiąć podczas aktywności. Warto uważać, aby nie zaciskać go zbyt ciasno, ponieważ pod gumowym paskiem ręka łatwo się poci. Jest lekki i dobrze dopasowany, przez co nawet nie czuć, że ma się go na ręku.

Dzięki elastycznemu paskowi i opływowemu kształtowi można komfortowo nosić zegarek 24 godziny na dobę. Jest to dużą zaletą dla osób, które przy pomocy tego gadżetu planują monitorować długość snu.

Bieganie z zegarkiem Spark 3

Przed rozpoczęciem biegu trzeba skalibrować kompas wykonując kilka prostych ruchów i chwilę poczekać, zanim zegarek namierzy nasze położenie – w przypadku miejsc, gdzie sygnał jest słaby, może to trwać około kilku minut.

Zegarek TomTom pozwala na śledzenie trasy biegu, tempa, tętna podczas aktywności, a także spalonych kalorii. Pokonaną trasę można zapisać i podążać nią następnym razem lub też wyznaczyć nową i bezpiecznie wrócić do domu nawet biegając po nowej okolicy. Możliwe jest także ściągnięcie gotowych tras w formacie gpx, a następnie wgranie ich na swoje konto.

Osoby dążące do ciągłego doskonalenia swoich możliwości mogą ustalać sobie cele treningowe dotyczące m.in. odległości biegu. W trakcie treningu na bieżąco śledzić można, na jakim etapie realizacji celu się znajdujemy. Zegarek wibracjami daje znać o pokonaniu kolejnych etapów biegu – np. połowy zaplanowanego dystansu.

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Aktywności i postępy śledzić można za pomocą aplikacji na telefon i strony internetowej. Wystarczy wysunąć zegarek z paska i podłączyć do komputera za pomocą kabla USB — po wykryciu nowych aktywności, strona MySports automatycznie otwiera się w przeglądarce, co pozwala od razu zobaczyć dokładne dane dotyczące treningów.

Inne aktywności z zegarkiem TomTom Spark 3

W przypadku ćwiczeń na siłowni zegarek pozwala porównać 3 parametry – długość treningu, tętno i ilość spalonych kalorii. Przy każdej aktywności można następnie zobaczyć, ile czasu ćwiczyliśmy w określonej strefie tętna: sprint, prędkość, cardio, fitness, łatwy, co odzwierciedla intensywność treningu.

W czasie dni wolnych od treningów można kontrolować ilość wykonywanych kroków (w tym przypadku także można ustanowić sobie cel – np. dziennej lub tygodniowej odległości lub liczby kroków). Jest to cenna wskazówka dla osób mniej aktywnych, spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej – często nie zdają sobie one sprawy z tego, jak mało ruchu zażywają w ciągu dnia.

Podsumowując zegarek jest atrakcyjny, łatwy w obsłudze, a do tego ma wytrzymał baterię – do 10 godzin pracy w trybie GPS. To przydatny gadżet dla biegaczy, a także osób pragnących polepszać swoje wyniki sportowe lub po prostu być świadomym poziomu swojej aktywności.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut 4 najlepsze sporty dla kobiet Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Przysiady – prawidłowe wykonanie Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przez ćwiczenia wpadła w anemię. “Przestańcie porównywać się z innymi i zacznijcie kochać ciało, które macie”