Jestem z Gdańska. Startuję!

W niedzielę 23 października po raz kolejny brzeźnieńską plażę zaleje czerwona fala koszulek, a to za sprawą uczestników najbardziej rodzinnej imprezy sportowej w Gdańsku. Już od ośmiu lat frekwencja „Gdańsk Biega” potwierdza, że mieszkańcy naszego miasta są aktywni bez względu na wiek czy porę roku.

Przedsięwzięcie to cieszy się niesłabnącą popularnością, gdyż w biegu nie ma numerów startowych, pomiaru czasu oraz klasyfikacji końcowej. Zwycięża każdy, kto zdecyduje się wyjść z domu i pobiec indywidualnie, z przyjaciółmi, rodziną czy czworonogim pupilem.

Rozgrzewka ruchowa i kulinarna

Przed startem o godzinie 11:45 przed sceną na plaży biegacze wezmą udział w tradycyjnej rozgrzewce w energetycznych rytmach Zumby. Bieg rozpocznie się o godzinie 12:00. Każdy będzie mógł wybrać odpowiedni dla siebie dystans: 3,3 lub 6 km. Trasa zostanie wytyczona najpierw plażą, a następnie alejkami Parku Nadmorskiego im. Ronalda Reagana.

Mając na uwadze jesienną aurę i porę obiadową organizatorzy przygotują ciepły posiłek dla wszystkich śmiałków, którzy nierzadko w deszczu i wietrze pokonują plażowy dystans. Wszyscy biegacze, po dotarciu do mety, będą mieli okazję zasmakować gorącej zupy z tradycyjnej kuchni polowej. Nie zabraknie też rozgrzewającej herbaty oraz kawy. Z kolei amatorzy fotografii jak co roku będą mogli skorzystać z fotobudki.

Darmowa rejestracja

Aby wystartować w Gdańsk Biega 2016 należy wypełnić formularz na gdansk.pl/gdanskbiega. Rejestracja jest bezpłatna.

Organizatorzy przygotowali 3500 pakietów startowych w postaci koszulek biegowych. Pakiety można odbierać w sobotę 22 października w godz. 10:00 – 18:00 ( na poziomie -1 w holu przed sklepem "Piotr i Paweł") w Gdańskim Centrum Handlowym Manhattan przy al. Grunwaldzkiej 82 w Gdańsku Wrzeszczu.

Rejestracja uczestników trwa od 3 do 20 października.

Więcej informacji o Gdańsk Biega 2016 znajduje się na gdansk.pl/gdanskbiega

Zobacz również: Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut

Popularne w tym tygodniu:

Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Przestała robić kardio i... schudła 17 kg! Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Julia Dutkiewicz: do działania motywuje mnie porażka Uprawianie seksu spowalnia proces starzenia Ćwiczenia na cellulit, które naprawdę działają Kocha czekoladę, nie stroni od alkoholu. Oto dlaczego zachowuje perfekcyjną sylwetkę Instagramowy Fitness