Joga pomogła jej pokonać chorobę psychiczną

Heidi Wiiliams jest ofiarą gwałtu i matką, która niemalże straciła sześciomiesięczne dziecko. Tragiczne wydarzenia wpędziły ją w zespół stresu pourazowego i ciężką depresję. Chociaż niemowlęciu udało się w szpitalu przywrócić życie, jej własne zmieniło się nie poznania. Spokój i równowagę przywróciła jej dopiero joga. Teraz sama próbuje pomóc ludziom, którzy są w takim miejscu, w jakim kiedyś i ona się znajdowała.

Instagram

W wywiadzie dla „Mantra Magazine” joginka zdradza, że największą batalią była dla niej chwila, gdy myślała, że straci swojego półrocznego synka. Jak tłumaczy, jego ciało przestało funkcjonować, a ona z przerażeniem obserwowała, to jak łapie ostatni oddech, a jego twarz szarzeje. Heidi tłumaczy, że chociaż dzięki interwencji medycznej jego życie zostało przywrócone, to traumatyczne przeżycie na zawsze ją zmieniło i stało się początkiem zespołu stresu pourazowego, głębokiej depresji i nieustannego niepokoju. W chwilach największej słabości próbowała nawet odebrać sobie życie.

Dużo mówi się o tym, jak joga wpływa na nasze zdrowie fizyczne, nie zapominajmy jednak, że działa także zbawiennie na równowagę psychiczną. Nie tylko poprawia ona samopoczucie, ale także pomaga zwalczyć niepokój. Jak donosi Brytyjskie Stowarzyszenie Psychologiczne, joga wymaga skoncentrowania się na oddechu i ciele, co jest skutecznym sposobem na ukojenie umysłu. Tak było też w przypadku Heidi.

- To właśnie w piekle choroby psychicznej znalazłam jogę i łaskę. Joga przywróciła mnie znów do bezpiecznego miejsca. Miejsca spokoju i samoakceptacji – mówi Williams. Po tym, jak powróciła do zdrowia poświęciła się inspirowaniu innych ludzi, aby podobnie jak ona, poddali się tej specyficznej terapii. Prowadzi grupy wsparcia w internecie oraz zamieszcza piękne zdjęcia na Instagramie wraz z motywacyjnymi cytatami. Oto część z nich.






Zobacz również: Wiosenny detoks




Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut 4 najlepsze sporty dla kobiet Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przez ćwiczenia wpadła w anemię. “Przestańcie porównywać się z innymi i zacznijcie kochać ciało, które macie”