7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki

Zgrabne i wyrzeźbione pośladki to cel treningów niejednej osoby. Jaka aktywność fizyczna pomoże nam go osiągnąć? Zazwyczaj poleca się wykonywać przysiady, ale możliwości jest więcej. Mięśnie pośladkowe trenujemy również w trakcie zajęć grupowych, takich jak: indoor cycling, balet, joga, pilates, trening obwodowy, TRX i crossfit.

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki (Shutterstock)

Ten artykuł ma 7 stron:

Indoor cycling

Jazda na rowerze stacjonarnym

W trakcie jazdy na rowerze stacjonarnym (wzorowanym na kolarskim) aktywne są mięśnie łydek, pośladków i zginacze bioder. Indoor cycling (aerobik na rowerach, zwany też spinningiem) to również forma treningu cardio pod okiem instruktora, która pomaga spalać kalorie (nawet 1000 kalorii w ciągu godziny).

Aby zwiększyć skuteczność treningu na pośladki (spinning zmniejsza obwód ud i bioder), rower powinien być odpowiednio dopasowany do budowy ciała osoby ćwiczącej. Siedzenie musi znajdować się na wysokości bioder, gdy stoimy obok. W trakcie jazdy kolano nie powinno w pozycji dolnej być całkowicie wyprostowane (raczej lekko ugięte), ponieważ może to powodować obciążenie.

Wysokość kierownicy powinnyśmy dostosować do swoich preferencji. Ważne, aby zaopatrzyć się w obuwie sportowe na grubej podeszwie, która usztywni stopę w czasie pedałowania.

Zobacz również: Dlaczego warto robić przysiady?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Polki, których zdjęcia oglądają tysiące osób Izotonik, hipertonik, hipotonik. Różnice pomiędzy napojami dla sportowców 4 najlepsze sporty dla kobiet Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować?

Popularne w tym tygodniu:

Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Przestała robić kardio i... schudła 17 kg! Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Julia Dutkiewicz: do działania motywuje mnie porażka Uprawianie seksu spowalnia proces starzenia Ćwiczenia na cellulit, które naprawdę działają Kocha czekoladę, nie stroni od alkoholu. Oto dlaczego zachowuje perfekcyjną sylwetkę Instagramowy Fitness