Modelki plus-size w kampanii Nike Sports Bra Collection

Marka Nike wprowadziła na rynek odzieży sportowej nową kolekcję dla pań. W kampanii promującej tę linię udział wzięły kobiety nietypowe dla tej firmy. Tym razem zaproszono bowiem modelki plus-size. Powód? Zachęcenie kobiet o większej masie ciała do aktywności fizycznej.

Nowa kampania reklamowa marki Nike promuje sportową kolekcję dla pań, w ramach której znajdują się topy i sportowe biustonosze. Zazwyczaj marka Nike angażowała do pełnienia funkcji ambasadorek atrakcyjne i powszechnie znane kobiety-sportowców o atletycznej budowie lub światowej sławy modelki o szczupłych i wyrzeźbionych sylwetkach.

Do promowania nowej kolekcji Nike zaproszono modelki plus-size, a wśród nich m.in. Palomę Elsesser (blogerkę, prekursorkę trendu akceptacji krągłości). Jest to zabieg nieprzypadkowy. To, po pierwsze, odpowiedź na uwagi klientek, które dotyczyły rozmiarów ubrań sportowych produkowanych przez Nike — dotychczas ich odbiorcami mogły być jedynie szczupłe kobiety o niewielkim biuście.

Kolekcje sportowe Nike


Po drugie, wraz z kampanią promocyjną kolekcji Sports Bra wystartowała akcja społeczna, której celem jest promowanie aktywności fizycznej wśród kobiet o większej masie ciała (niekoniecznie ma ona być kluczem do redukcji wagi). Kolejnym zadaniem kampanii jest nauka prawidłowego dopasowania rozmiaru biustonosza do ćwiczeń do kobiecej sylwetki, co ma duży wpływ na komfort w trakcie treningu i stan zdrowia.

Paloma Elsesser udowadnia, że można ćwiczyć bez względu na rozmiar garderoby i ciała. Oprócz niej Claire Fountain — instruktorka zajęć jogi, która również wzięła udział w akcji promocyjnej — przekonuje, że ta forma ruchu jest przeznaczona dla każdego, niezależnie od masy ciała.

Wedle opinii niektórych osób kampania marki Nike to początek łamania stereotypu jakoby na siłowni ćwiczyły jedynie osoby o szczupłych sylwetkach.

Zobacz również: Oleje roślinne - sekret zdrowia i urody

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Polki, których zdjęcia oglądają tysiące osób Izotonik, hipertonik, hipotonik. Różnice pomiędzy napojami dla sportowców 4 najlepsze sporty dla kobiet

Popularne w tym tygodniu:

Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Przestała robić kardio i... schudła 17 kg! Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Julia Dutkiewicz: do działania motywuje mnie porażka Uprawianie seksu spowalnia proces starzenia Instagramowy Fitness Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Kiedy odpuścić trening? Interwał czy Aeroby ? Co skuteczniejsze ?