Stadiony sportowe z przekąsek kibiców

Trwają Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Reprezentacja Polski rozegrała już cztery spotkania: z Niemcami, Irlandią Północną, Ukrainą i Szwajcarią. Sportowe emocje pobudzają kreatywność fanów tej dyscypliny. Efekt? Stadiony z przekąsek.

Pod hastagiem snackstadium znajdziemy przykłady na kreatywność kibiców z wykorzystaniem pożywienia - ponad 1500 postów prezentujących stadiony sportowe, które zostały wykonane z użyciem produktów spożywczych.

Materiałem budulcowym tych obiektów sportowych są typowe przekąski kibiców piłki nożnej. Najczęściej fani sportu wybierają chipsy, paluszki i orzeszki ziemne. Jedzą je odruchowo, pomimo że nie odczuwają głodu. To sposób na uspokojenie emocji, które wywołuje sportowy pojedynek.

Kibice pragnienie gaszą kalorycznym piwem (szklanka tego płynu ma około 200 kcal) lub słodkimi napojami gazowanymi.

Menu kibiców piłki nożnej obejmuje również jedzenie fast foodów. To potrawy są obfite w tłuszcz, przez co pozbawiają nas energii (organizm przeznacza wszystkie siły na ich strawienie).

Zobacz również: 6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

Dietetycy sugerują wybierać zdrowe przekąski dla kibiców, czyli owoce i warzywa, suszone owoce: morele, jabłka, banany, i domowej roboty popkorn.

Podczas emocjonującego widowiska można zajadać się pestkami dyni lub słonecznika. Piwo warto zastąpić wodą z cytryną lub świeżo wyciśniętym sokiem z owoców.

W trakcie oglądania meczu przyjmujemy wiele kalorii wraz z pożywieniem, a jednocześnie tracimy je, energicznie kibicując ulubionej drużynie. Niektórzy twierdzą nawet, że kibicowanie odchudza.

Ile kalorii tracimy, oglądając mecz? Radość spowodowana trafnym strzałem na bramkę pozwala spalić około 80 kalorii. [b]Natomiast w trakcie oglądania 90-minutowego meczu możemy spalić niespełna 700 kcal!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Placki z niepalonej kaszy gryczanej Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Grilluj z głową: poznaj przepisy na dietetyczne dania z rusztu! Czekoladowe raw cake Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Jak przygotować zdrowe i białkowe naleśniki? Sałatka z fasolką mung Wiosenne sałatki, od których nie przytyjesz Metabolizm. Czym jest, co go spowalnia? Brownie z batatem i rodzynkami 6 przepisów na odchudzające sałatki Zdrowe dania, które możesz przygotować w 10 minut (a nawet szybciej) SZPARAGI Z SOSEM KAPAROWYM Fantazja fasolowa Szybkie naleśniki bez mąki Jakie węglowodany jeść na diecie? Jakie ryby jeść podczas odchudzania? Najprostsze ciastka Migdały – idealne orzechy dla osób na diecie Produkty, które powodują zmęczenie Fit Wielkanoc: jajka na trzy sposoby Jak pozbyć się soli z potraw bez utraty smaku? Pasztet idealny z zielonej soczewicy z rozmarynem i żurawiną Dlaczego warto jeść jajka na diecie?

Popularne w tym tygodniu:

Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado 6 przepisów na odchudzające sałatki Zdrowe dania, które możesz przygotować w 10 minut (a nawet szybciej) Jakie węglowodany jeść na diecie? Weekendowy jadłospis Ewy Chodakowskiej Brownie z batatem i rodzynkami Czekoladowe raw cake Wiosenne sałatki, od których nie przytyjesz Metabolizm. Czym jest, co go spowalnia? Desery z kaszy jaglanej Jak przygotować zdrowe i białkowe naleśniki? Jakie ryby jeść podczas odchudzania?