Jak Kim Kardashian schudła 32 kilogramy?

Kim Kardashian, tak jak wiele gwiazd Hollywoodu, na przykład Beyonce, postanowiła zrzucić nadmiar kilogramów, stosując dietę Atkinsa. Jest to dieta niskowęglowodanowa, która przynosi szybkie efekty. Dieta odchudzająca amerykańskiego doktora zakłada spożywanie dużych ilości tłuszczów w połączeniu z białkiem.

Kim Kardashian to celebrytka, żona wokalisty i producenta muzycznego Kanye Westa. Jest matką dwójki dzieci: córki o imieniu North West i syna — Sainta Westa. W czasie drugiej ciąży waga ciała Kim wzrosła o około 25 kilogramów.

Po narodzinach drugiego dziecka w grudniu 2015 roku Kardashian podjęła walkę ze zbędnymi kilogramami. Zdecydowała się przejść na dietę Atkinsa, którą stosowała już wcześniej jako nastolatka, aby zredukować masę ciała o 32 kilogramy. Udało jej się to na przestrzeni pół roku.

Diety gwiazd


Specyfika diety Atkinsa

Dietę Atkinsa opracował kardiolog amerykańskiego pochodzenia — Robert Atkins. Zdaniem autora ten sposób odżywiania się sprzyja spalaniu tłuszczu, a w konsekwencji utracie zbędnych kilogramów.

Zaproponowana przez niego dieta jest niskowęglowodanowa i pozwala z czasem zmniejszyć uczucie głodu (zdaniem doktora to właśnie węglowodany odpowiadają za przyrost masy ciała). Dieta odchudzająca Atkinsa wzbudza kontrowersje, ponieważ zakłada spożywanie pokarmów, które są niedozwolone w ramach innych planów żywieniowych, na przykład tłustych mięs.

Osoby na diecie Atkinsa spożywają jak największe ilości tłuszczów, które na talerzu łączą z białkami. Natomiast unikają produktów zawierających cukry proste i złożone. Dzienne spożycie węglowodanów wynosi maksymalnie 100 gramów (w czwartej fazie diety).

Fazy diety Atkinsa

Dieta Atkinsa przebiega etapami — składają się na nią 4 fazy:

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

  • Faza I - na tym etapie trwającym 2 tygodnie przestawiamy organizm ze spalania węglowodanów na spalanie tłuszczów; ograniczamy spożycie węglowodanów do 20 gramów na dobę, jemy 3 duże posiłki w ciągu dnia (przerwy nie powinny być dłuższe niż 6 godzin) bogate w proteiny, tłuszcze i niskowęglowodanowe warzywa; unikamy cukru, warzyw bogatych w skrobię, pieczywa i makaronów, chudego nabiału, owoców i kawy; w efekcie odnotowujemy spadek wagi do 7 kilogramów;

  • Faza II - trwa do momentu, gdy pozostaną nam 2 do 5 zbędnych kilogramów, stopniowo zwiększamy ilość spożywanych węglowodanów (o 5 gramów na każdy kolejny tydzień, na przykład w postaci pół szklanki serka wiejskiego); tracimy wagę stopniowo, nie tak gwałtownie jak w fazie I, możemy włączyć do jadłospisu owoce, biały ser, rośliny strączkowe i warzywa ze skrobią;
  • Faza III - nadal stopniowo wprowadzamy większe ilości węglowodanów (o 10 gramów na każdy kolejny tydzień, na przykład w postaci połówki jabłka); ta faza trwa około 2–3 miesięcy; powinniśmy sukcesywnie tracić pół kilograma na tydzień, jeżeli zaobserwujemy wzrost wagi, powinniśmy wyeliminować dodatkowe produkty węglowodanowe;

  • Faza IV - celem tego etapu jest utrzymanie pożądanej wagi; to, ile węglowodanów przyjmujemy, zależy od tego, jaka ilość nie powoduje wzrostu masy ciała (średnio około 20–90 gramów dziennie); zaleca się dodatkowo wprowadzić ćwiczenia fizyczne i pić 2 litry wody dziennie.
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Gwiazdy:

Oczyszczający koktajl Gwyneth Paltrow 5 rzeczy, których warto nauczyć się od Cameron Diaz 30-30-40 - tajemnica diety Cindy Crawford Kampania społeczna #mójpierwszyraz Jadłospis diety Taylora Lautnera. Sekret muskularnej sylwetki aktora Jadłospis i zestaw ćwiczeń Miley Cyrus Dieta South Beach - dieta aktorki Nicole Kidman Na czym polega dieta alkaliczna Victorii Beckham? Dieta pięciu czynników Evy Mendes Dieta makrobiotyczna. Sekret sylwetki Madonny Dieta strefowa. Sekret sylwetki Jennifer Aniston Jakiej diecie i ćwiczeniom Sandra Bullock zawdzięcza zgrabną sylwetkę? Rihanna i nowe buty Ignite Disc Sleeve  Najnowsza kolekcja ubrań prosto od Beyonce Blisko Chmur Sylwii Trojanowskiej - recenzja Skakanie na skakance Anna Mucha – zmiana rozmiaru 38 na 34 „Wszystko z umiarem” – czyli przepis Anji Rubik na smukłą sylwetkę Sposób na szczupłą sylwetkę i wewnętrzną równowagę Agnieszki Maciąg Jak schudła Adele? Jak wypracować muskulaturę Batmana? Sekrety żołnierskiej sylwetki Brada Pitta Anna Lewandowska zachęca do aktywności i zdrowego odżywiania Seksowne krągłości Kim Kardashian - jak dba o figurę?

Popularne w tym tygodniu:

Forma na Miss'kę Oczyszczający koktajl Gwyneth Paltrow