Jak ćwiczy Bianca Anchieta – trenerka i modelka bikini fitness?

Moda na fitness to nie tylko zasługa celebrytek, które wypromowały go w mediach. Dużą rolę odegrały również trenerki fitness, które w swoich mediach społecznościowych zachęcają do wykonywania ćwiczeń, prezentując wysportowane sylwetki. Jedną z najbardziej znanych jest Bianca Anchieta.

Instagram Anchiety

Kim jest Bianca Anchieta?

Bianca Anchieta to brazylijska trenerka fitness i modelka z kategorii bikini fitness. Jej profil w serwisie społecznościowym Instagram zgromadził ponad 2 miliony obserwatorów. Zgrabna sylwetka Anchiety to reklama fitnessu i motywacja do ćwiczeń razem z nią. Bianca podąża drogą utorowaną przez amerykańską fit gwiazdę Instagrama – Jen Selter.

Brazylijka dokumentuje ćwiczenia, które wykonuje na siłowni i efekty pracy nad sylwetką. Ta 22-letnia dziewczyna, jak twierdzi, nie może funkcjonować bez aktywności fizycznej, dlatego każdego dnia trenuje przez 3 godziny, wykonując intensywne ćwiczenia. Oprócz aktywności, w trosce o sylwetkę stosuje ścisłą dietę i korzysta z zabiegów ujędrniających na poszczególne partie ciała.

Ćwiczenia w planie treningowym Anchiety

Wysiłek fizyczny na siłowni zaowocował nie tylko zgrabną sylwetką, ale i kontraktami reklamowymi. Anchieta promuje suplementy, odzież sportową. Bianca najchętniej wykonuje ćwiczenia na ramiona, brzuch, uda i pośladki.

Przykładowe ćwiczenia Bianki Anchiety:

Martwy ciąg na wyprostowanych nogach (w trakcie ćwiczenia pracują mięśnie pośladków)
Łapiemy sztangę nachwytem. Dłonie muszą być rozstawione na szerokość barków. Stajemy w rozkroku, nogi powinny być lekko ugięte w kolanach. Zginamy ciało w pasie tak, aby sztanga obniżała się. Następnie wracamy do pozycji wyjściowej.

Prostowanie nóg na maszynie (ćwiczymy mięsień czworogłowy uda)
Siadamy na maszynie (stopy powinny być zablokowane na podpórce, plecy wyprostowane). Powoli prostujemy nogi w kolanach do momentu, gdy będą stanowić linię równoległą do podłoża. W tej pozycji należy wytrzymać przez kilka sekund. Następnie płynnym ruchem wracamy do pozycji startowej.

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

Uginanie przedramion na wyciągu dolnym (trening mięśni przedramienia)
Stajemy twarzą do wyciągu, nogi rozstawiamy w lekkim rozkroku. Chwytamy rączkę przyrządu nachwytem (dłonie na szerokość barków). Podciągamy drążek do góry do momentu, gdy znajdzie się na wysokości ramion. Wtedy zatrzymujemy ruch, a następnie w wolnym tempie opuszczamy przedramiona.

Prostowanie przedramion w leżeniu na ławce poziomej (ćwiczenie na triceps)
Chwytamy sztangielki chwytem neutralnym i kładziemy się na plecach na ławce poziomej. Trzymamy wyprostowane ramiona nad klatką piersiową (dłonie powinny być rozstawione na szerokość ramion). Następnie zginamy ramiona, obniżając sztangielki. Gdy znajdą się nad głową, wstrzymujemy ruch. Dalej płynnie i w wolnym tempie prostujemy ręce.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Ćwiczenia wyszczuplające nogi dla kobiet Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu Face fitness? Twoja cera też może być fit! 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ 5 sposobów, aby pozbyć się boczków Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn Najlepsze fryzury na siłownię Dlaczego nie ćwiczymy? Najczęstsze wymówki Sauna - przed czy po treningu? Tak ćwiczą sławne modelki Jak prawidłowo ćwiczyć na ergonometrze wioślarskim? Ćwiczenia wzmacniające łydki Minuta forsownego treningu vs. trzy kwadranse umiarkowanego wysiłku Jak wybrać smartwatch?

Popularne w tym tygodniu:

Jak zmotywować się do ćwiczeń i odzyskać figurę po ciąży? Wywiad z Fit Matką Wariatką Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Najgorsze ćwiczenia na brzuch Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank Bezpieczne ćwiczenia przy skróconej szyjce macicy American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić?