Ćwiczenia na pośladki Jennifer Selter

Do niedawna była nikomu nieznaną dwudziestokilkuletnią dziewczyną. Dziś nosi miano królowej fitnessu mediów społecznościowych. Mowa o Jennifer Selter – właścicielce najpiękniejszych pośladków Instagrama.

Jennifer Selter

Jennifer Selter (Instagram Jen Selter)

Kim jest Jen Selter?

Jennifer Selter to niespełna 23-letnia Amerykanka. Wzrost: 168 centymetrów, waga: 51 kilogramów. Nosi miano gwiazdy mediów społecznościowych oraz rzeczniczki zdrowego stylu życia i fitnessu (na Intagramie śledzi ją ponad 9 milionów osób!). Jej kariera medialna rozpoczęła się od publikacji zdjęć wysportowanego ciała w serwisie społecznościowym.

Czytelnicy magazynu „AskMen” uznali ją jedną z 99 „Najbardziej pożądanych kobiet” 2014 roku. Sesje zdjęciowe z udziałem Selter pojawiły się na łamach takich tytułów prasowych, jak: „Elle”, „Vanity Fair” i „Muscle & Fitness”.

Najpiękniejsze pośladki Instagrama

Kluczem do sławy i pieniędzy w przypadku Selter są kształtne i jędrne pośladki – efekt regularnie wykonywanych ćwiczeń. Sukces Jennifer to, zdaniem niektórych, wynik zmieniającego się kanonu piękna – miejsce chudych modelek zajmują wysportowane kobiety. Rodacy okrzyknęli ją nawet mianem „najpiękniejszej pupy Ameryki”.

Ćwicz jak Jennifer Selter

Jen Selter wyróżnia się hartem ducha, wytrzymałością, uporem i pewnością siebie. W social mediach promuje wysiłek fizyczny i aktywność fitness. Motywuje swoich obserwatorów do porzucenia biernego trybu życia na rzecz aktywności.

Elementem treningu na pośladki Jennifer Selter są:

Zobacz również: Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy

  • przysiady ze sztangą (lub ciężarkami) i wariacje: przysiad sumo, swing z kettlebell,
  • przysiad z wyskokiem lub przysiad pełny,
  • wykroki (z hantelkami i sztangą),
  • wchodzenie po schodach sportowych (przez 20–30 minut 4 razy w tygodniu),
  • wchodzenie na ławeczkę z ciężarkami (10–12 powtórzeń na każdą nogę w 3 seriach),
  • plank,
  • ćwiczenia stabilizujące,
  • bieganie (wystarczy biegać 3–4 razy w tygodniu, aby po miesiącu zauważyć pierwsze efekty; w trakcie biegu aktywne jest całe ciało, ale największą pracę wykonują nogi i pośladki),
  • butt blaster (3 serie po 15 powtórzeń).

Przykładowy zestaw ćwiczeń Jennifer Selter:

  • 15 pompek,
  • 40 przysiadów,
  • 30 brzuszków,
  • 40 pajacyków,
  • 1-minutowa deska.

Całość należy powtórzyć 3 razy.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu Face fitness? Twoja cera też może być fit! 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ 5 sposobów, aby pozbyć się boczków Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn Najlepsze fryzury na siłownię Dlaczego nie ćwiczymy? Najczęstsze wymówki Tak ćwiczą sławne modelki WEŹ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SIEBIE Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Trening interwałowy Co to jest trening LISS? Jak obliczyć wydolność tlenową w teście Coopera? Jak wzmocnić ramiona w 15 minut?

Popularne w tym tygodniu:

Jak zmotywować się do ćwiczeń i odzyskać figurę po ciąży? Wywiad z Fit Matką Wariatką Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Najgorsze ćwiczenia na brzuch Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank Bezpieczne ćwiczenia przy skróconej szyjce macicy American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 7-minutowy trening, który naprawdę przynosi rezultaty