Ćwiczenia na pośladki Jennifer Selter

Do niedawna była nikomu nieznaną dwudziestokilkuletnią dziewczyną. Dziś nosi miano królowej fitnessu mediów społecznościowych. Mowa o Jennifer Selter – właścicielce najpiękniejszych pośladków Instagrama.

Jennifer Selter

Jennifer Selter (Instagram Jen Selter)

Kim jest Jen Selter?

Jennifer Selter to niespełna 23-letnia Amerykanka. Wzrost: 168 centymetrów, waga: 51 kilogramów. Nosi miano gwiazdy mediów społecznościowych oraz rzeczniczki zdrowego stylu życia i fitnessu (na Intagramie śledzi ją ponad 9 milionów osób!). Jej kariera medialna rozpoczęła się od publikacji zdjęć wysportowanego ciała w serwisie społecznościowym.

Czytelnicy magazynu „AskMen” uznali ją jedną z 99 „Najbardziej pożądanych kobiet” 2014 roku. Sesje zdjęciowe z udziałem Selter pojawiły się na łamach takich tytułów prasowych, jak: „Elle”, „Vanity Fair” i „Muscle & Fitness”.

Najpiękniejsze pośladki Instagrama

Kluczem do sławy i pieniędzy w przypadku Selter są kształtne i jędrne pośladki – efekt regularnie wykonywanych ćwiczeń. Sukces Jennifer to, zdaniem niektórych, wynik zmieniającego się kanonu piękna – miejsce chudych modelek zajmują wysportowane kobiety. Rodacy okrzyknęli ją nawet mianem „najpiękniejszej pupy Ameryki”.

Ćwicz jak Jennifer Selter

Jen Selter wyróżnia się hartem ducha, wytrzymałością, uporem i pewnością siebie. W social mediach promuje wysiłek fizyczny i aktywność fitness. Motywuje swoich obserwatorów do porzucenia biernego trybu życia na rzecz aktywności.

Elementem treningu na pośladki Jennifer Selter są:

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

  • przysiady ze sztangą (lub ciężarkami) i wariacje: przysiad sumo, swing z kettlebell,
  • przysiad z wyskokiem lub przysiad pełny,
  • wykroki (z hantelkami i sztangą),
  • wchodzenie po schodach sportowych (przez 20–30 minut 4 razy w tygodniu),
  • wchodzenie na ławeczkę z ciężarkami (10–12 powtórzeń na każdą nogę w 3 seriach),
  • plank,
  • ćwiczenia stabilizujące,
  • bieganie (wystarczy biegać 3–4 razy w tygodniu, aby po miesiącu zauważyć pierwsze efekty; w trakcie biegu aktywne jest całe ciało, ale największą pracę wykonują nogi i pośladki),
  • butt blaster (3 serie po 15 powtórzeń).

Przykładowy zestaw ćwiczeń Jennifer Selter:

  • 15 pompek,
  • 40 przysiadów,
  • 30 brzuszków,
  • 40 pajacyków,
  • 1-minutowa deska.

Całość należy powtórzyć 3 razy.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu Face fitness? Twoja cera też może być fit! 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ 5 sposobów, aby pozbyć się boczków Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego?

Popularne w tym tygodniu:

Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Jak powinien nawadniać się biegacz? Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Zaskocz Swoje Pośladki - Skuteczny trening Pupy Odbyły się pierwsze treningi Women’s Run w tym sezonie Kręć kilometry po technologię i rozpocznij rowerową rewolucję w Polsce