Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata

Modelki muszą dbać o swoje ciało – to narzędzie ich działalności zawodowej. Zdaniem niektórych osób, właścicielką najbardziej doskonałego ciała w branży modelingowej jest Izabel Goulart. Jakim ćwiczeniom modelka zawdzięcza swoją figurę bez grama zbędnego tłuszczu?

Instagram Izy Goulart

Kim jest Izabel Goulart?

Izabel Goulart to brazylijska modelka znana z wybiegów takich projektantów mody jak: Oskar de la Renta, Valentino, Givenchy i Chanel. Od 2006 roku członkini grona Aniołków Victoria's Secret, czyli grona najlepszych modelek na świecie. Ten tytuł to również efekt wysiłku na siłowniGoulart może bowiem poszczycić się pięknie wyrzeźbionym ciałem. Modelka praktykuje regularne treningi i stosuje dietę.

Trening Izabel Goulart

Brazylijska modelka bierze udział w maratonach, pływa w basenie olimpijskim, ćwiczy pilates, uprawia treningi siłowe, a także stretching na maszynach na siłowni.

Jakie ćwiczenia Izabel Goulart ma w swoim repertuarze?

  • skakanka - to idealny przyrząd do ćwiczeń, który pomaga spalać tkankę tłuszczową. Niektórzy uważają, że skakanie na skakance ma pozytywny wpływ na mózg człowieka. Bez wątpienia skakanka przyczynia się do spalania zbędnych kalorii;

  • TRX - to trening w zawieszeniu. W trakcie ćwiczeń wykorzystuje się wagę własnego ciała, a do jego wykonania potrzebny jest zestaw specjalnych pasów. Angażuje do pracy jednocześnie wiele partii mięśni;

  • kickboxing - to jedna z ulubionych form aktywności fizycznej modelki. Ta sztuka walki pozwala wykorzystać siłę rąk i nóg – stosuje się w niej bokserskie ciosy ręką i kopnięcia. Rozwija umiejętności takie jak szybkość, wytrzymałość, siła i gibkość;

  • trening core - to inaczej ćwiczenia mięśni głębokich, które stabilizują kręgosłup i wzmacniają całe ciało. Istotą treningu jest utrzymywanie kręgosłupa w określonych pozycjach, a ciała w równowadze – w ruchu i bezruchu. Przykładem jest stanie na jednej nodze, wykonywanie asan (pozycji) jogi;

  • zajęcia rekreacyjne – tenis ziemny, pływanie, bieganie;

  • joga.
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Magnez a mięśnie Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu Face fitness? Twoja cera też może być fit! 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ 5 sposobów, aby pozbyć się boczków

Popularne w tym tygodniu:

Na obrazku jest 6 zwierząt. To, które zobaczysz jako pierwsze, zdradza twoje cechy Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Ćwiczenia na płaski brzuch. Wystarczą 4 minuty dziennie Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Massy Arias: fitness receptą na depresję Jak stracić tłuszcz z ramion? To trudne, ale możliwe! Domowy trening na spalanie tłuszczu dla początkujących Jak ćwiczyć w domu, by mieć boskie ciało? Rozciąganie (stretching) kiedy tak naprawdę ma sens? Trenuję i nie chudnę! W czym problem?