Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata

Modelki muszą dbać o swoje ciało – to narzędzie ich działalności zawodowej. Zdaniem niektórych osób, właścicielką najbardziej doskonałego ciała w branży modelingowej jest Izabel Goulart. Jakim ćwiczeniom modelka zawdzięcza swoją figurę bez grama zbędnego tłuszczu?

Instagram Izy Goulart

Kim jest Izabel Goulart?

Izabel Goulart to brazylijska modelka znana z wybiegów takich projektantów mody jak: Oskar de la Renta, Valentino, Givenchy i Chanel. Od 2006 roku członkini grona Aniołków Victoria's Secret, czyli grona najlepszych modelek na świecie. Ten tytuł to również efekt wysiłku na siłowniGoulart może bowiem poszczycić się pięknie wyrzeźbionym ciałem. Modelka praktykuje regularne treningi i stosuje dietę.

Trening Izabel Goulart

Brazylijska modelka bierze udział w maratonach, pływa w basenie olimpijskim, ćwiczy pilates, uprawia treningi siłowe, a także stretching na maszynach na siłowni.

Jakie ćwiczenia Izabel Goulart ma w swoim repertuarze?

  • skakanka - to idealny przyrząd do ćwiczeń, który pomaga spalać tkankę tłuszczową. Niektórzy uważają, że skakanie na skakance ma pozytywny wpływ na mózg człowieka. Bez wątpienia skakanka przyczynia się do spalania zbędnych kalorii;

  • TRX - to trening w zawieszeniu. W trakcie ćwiczeń wykorzystuje się wagę własnego ciała, a do jego wykonania potrzebny jest zestaw specjalnych pasów. Angażuje do pracy jednocześnie wiele partii mięśni;

  • kickboxing - to jedna z ulubionych form aktywności fizycznej modelki. Ta sztuka walki pozwala wykorzystać siłę rąk i nóg – stosuje się w niej bokserskie ciosy ręką i kopnięcia. Rozwija umiejętności takie jak szybkość, wytrzymałość, siła i gibkość;

  • trening core - to inaczej ćwiczenia mięśni głębokich, które stabilizują kręgosłup i wzmacniają całe ciało. Istotą treningu jest utrzymywanie kręgosłupa w określonych pozycjach, a ciała w równowadze – w ruchu i bezruchu. Przykładem jest stanie na jednej nodze, wykonywanie asan (pozycji) jogi;

  • zajęcia rekreacyjne – tenis ziemny, pływanie, bieganie;

  • joga.

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu Face fitness? Twoja cera też może być fit! 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ 5 sposobów, aby pozbyć się boczków Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn Najlepsze fryzury na siłownię Dlaczego nie ćwiczymy? Najczęstsze wymówki

Popularne w tym tygodniu:

10 zalet jazdy na rowerze 10-minutowy trening wzmacniający organizm 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Najczęstsze błędy po treningu Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Dlaczego ćwiczenia na pusty żołądek pozwalają spalić więcej tłuszczu? Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż