Wody smakowe, które odchudzają

O tym, że dziennie należy wypijać przynajmniej 2 litry wody mineralnej wie chyba większość z nas. Woda przede wszystkim oczyszcza organizm z nagromadzonych toksyn, podkręca metabolizm i wpływa na nawilżenie skóry, dzięki czemu jest jędrna i gładka. Ale co zrobić, kiedy nie możesz przemóc się, by wypić tyle wody w ciągu dnia? Skomponuj własne, pyszne wody smakowe!

123RF

Aby poprawić smak wody możemy dodać do niej pewne składniki, które będą mieć także prozdrowotne właściwości np. poprawią perystaltykę jelit i tym samym przyśpieszają metabolizm. Dodanie do wody pewnych owoców, ziół czy korzeni, sprawi, że taki napój doda nam energii i nas… odchudzi! Pozwól się zainspirować!

Woda waniliowo-wiśniowa

Wydryluj wiśnie i wsyp dwie szklanki pokrojonych owoców i dwie laski zmiażdżonej wanilii do litra wody. Opcjonalnie możesz dodać również trzy plasterki cytryny.

Woda jabłkowo-cynamonowa

Potrzebować będziesz jednego litra wody, jedno jabłko pokrojone w cienkie plasterki i trzy laski cynamonu. Delikatnie wymieszaj składniki i odstaw na co najmniej godzinę.

Woda z imbirem i gruszką

Do litra wody wrzuć dwie pokrojone gruszki i dziesięć cienkich plasterków świeżego imbiru.

Woda miętowa z mango

Sześć gałązek mięty i trzy szklanki pokrojonego w kostkę mango wrzuć na litr wody. Dla uzyskania maksymalnie orzeźwiającego smaku dodaj dwa plasterki limonki i wstaw na noc do lodówki..

Woda z bazylią i truskawkami

Do 1 litra wody dodaj 10 listków bazylii i trzy szklanki pokrojonych truskawek. Jeśli chcesz możesz dodać także dwa plasterki cytryny.

Woda winogronowo-melonowa

Garść pokrojonych winogron wymieszaj z dwiema szklankami pokrojonego mielona w litrze wody

Woda limonkowa z melonem

Na litr wody potrzebować będziesz trzy plasterki limonki i cztery szklanki pokrojonego melona. Do napoju możesz dodać łyżeczkę miodu.

Woda waniliowo-brzoskwiniowa

Dwie laski zmiażdżonej wanilii i cztery pokrojone w ćwiartki brzoskwinie wrzuć do dzbanka wypełnionego litrem wody. Jeśli lubisz zdecydowane i zarazem orzeźwiające smaki, dodaj kilka listków mięty.

Woda z rozmarynem i arbuzem

W 1 litrze wody wymieszaj cztery gałązki rozmarynu z trzema szklankami pokrojonego w kostkę arbuza.

Smacznego!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Bananowy chleb Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Fioletowy chleb - nowe super food Domowe pralinki Dietetyczna pizza w 10 minut Pieczone sajgonki wegetariańskie Proste kulki 6 przepisów na odchudzające sałatki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą 5 fit śniadań z płatków owsianych Tych produktów nie jedz przed treningiem

Popularne w tym tygodniu:

Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Koktajle Ewy Chodakowskiej poniżej 430 kcal Desery z nasionami chia. Przepisy Ewy Chodakowskiej Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Dietetyczny koktajl witaminowy Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku 24 sygnały, które świadczą o tym, że pijesz za mało wody Naturalny sok na obniżenie poziomu cholesterolu Bananowy chleb FIT TARTA CZEKOLADOWA Z MALINAMI Przepis na koktajl proteinowy Korzyści wynikające z picia ciepłej wody z cytryną. Zacznij to robić już dziś!