Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn

Aby uzyskać pięknie wyrzeźbione, duże i mocne ramiona niezbędna jest praca nad mięśniami trójgłowymi czyli tricepsami. To właśnie one, a nie bicepsy wbrew powszechnemu przekonaniu wpływają na uzyskanie większego obwodu ramienia. Poniżej znajdziesz wyjątkowo proste i bardzo efektywne ćwiczeń na triceps.

123RF

Przed i po treningu

Aby trening na triceps był bardziej efektywny, a ryzyko kontuzji jak najmniejsze przed treningiem nie wolno zapominać ci o rozgrzewce. Skoncentruj swoją uwagę na mięśniach stawów łokciowych oraz nadgarstków ponieważ to one będą najbardziej zaangażowane podczas ćwiczeń.

Najlepsze ćwiczenia na każdą partię ciała

Jeśli trenujesz z obciążeniem pamiętaj, że powinno być odpowiednio dobrane do twoich możliwości. Nic na siłę. Na początek wybierz mniejsze obciążenie. Nie zapominaj o prawidłowej postawie podczas wykonywania ćwiczeń i rozciąganiu po zakończeniu treningu. Takie podejście sprawi, że pierwsze efekty zobaczysz szybciej niż się tego spodziewasz.

Pompki w wąskim rozstawieniu rąk

To ćwiczenie idealne na koniec treningu. Ręce podczas jego wykonywania powinny być jak najbliżej siebie. Pompki nie tylko korzystnie wpłyną na mięsień trójgłowy, ale także wzmocnią przedramiona oraz barki. Pompki w wąskim rozstawieniu rąk są polecane również osobom, które pracują nad rozbudowaniem mięśni klatki piersiowej.

Prostowanie przedramienia do tyłu

Do wykonywanie tego ćwiczenia użyj małej sztangielki. Klęcząc jedną nogą na ławce i podpierając się na niej ręką, tułów pozostaw w pozycji równoległej do ławeczki. Drugie ramię z obciążnikiem prostuj w tył w poziomie. Ruch ręki powinien zostać zatrzymany na chwilę w momencie całkowitego wyprostowania stawu łokciowego. Następnie ponownie wykonujemy zgięcie i kolejny wyprost.

Prostowanie ramion w dół

Zobacz również: Wiosenny detoks

To jedno z najbardziej znanych i najbardziej popularnych ćwiczeń. Możesz je wykonywać zarówno w pozycji stojącej jak i siedzącej. Wystarczy przygotować odpowiednie sztangielki i na zmianę prostować i zginać ramiona w stawach łokciowych w dół pozycji, w której się znajdujemy. Ramiona powinny pracować w pozycji równoległej.

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

Ćwiczenia na piłce

To ćwiczenie przypadnie do gustu zapewne przede wszystkim paniom, które również pragną wyrzeźbić piękne mięśnie ramion. Wystarczy położyć się na piłce, a ręce, w których trzymasz sztangielki unieść nad głowę. Teraz zegnij ręce w łokciach, tak aby przedramiona były równoległe do podłogi. Wyprostuj ręce – bardzo powoli, a następnie zginaj wracając do pozycji początkowej. Ćwiczenie to może być równie dobrze wykonywane na ławeczce.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu 5 sposobów, aby pozbyć się boczków Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Najlepsze fryzury na siłownię Tak ćwiczą sławne modelki 3 pozycje jogi na bolące plecy Najpopularniejsze piosenki do słuchania podczas biegania Prosty sposób na wysmuklenie ud Moda na bieganie- od czego zacząć Jazda na rowerze – trening nie tylko dla nóg Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Skuteczne nawadnianie w czasie wysiłku fizycznego Power walking – skuteczna metoda na zrzucenie zbędnych kilogramów Wprowadzenie do treningu siłowego Ale mnie to nie motywuje Zalety ćwiczeń na orbitreku Kalendarz imprez dla biegaczy długodystansowych – półmaratony, maratony i ultramaratony

Popularne w tym tygodniu:

Jak zmotywować się do ćwiczeń i odzyskać figurę po ciąży? Wywiad z Fit Matką Wariatką 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie 5 sposobów na wzmocnienie motywacji do zmiany sylwetki Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Najgorsze ćwiczenia na brzuch Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia