Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn

Aby uzyskać pięknie wyrzeźbione, duże i mocne ramiona niezbędna jest praca nad mięśniami trójgłowymi czyli tricepsami. To właśnie one, a nie bicepsy wbrew powszechnemu przekonaniu wpływają na uzyskanie większego obwodu ramienia. Poniżej znajdziesz wyjątkowo proste i bardzo efektywne ćwiczeń na triceps.

123RF

Przed i po treningu

Aby trening na triceps był bardziej efektywny, a ryzyko kontuzji jak najmniejsze przed treningiem nie wolno zapominać ci o rozgrzewce. Skoncentruj swoją uwagę na mięśniach stawów łokciowych oraz nadgarstków ponieważ to one będą najbardziej zaangażowane podczas ćwiczeń.

Najlepsze ćwiczenia na każdą partię ciała

Jeśli trenujesz z obciążeniem pamiętaj, że powinno być odpowiednio dobrane do twoich możliwości. Nic na siłę. Na początek wybierz mniejsze obciążenie. Nie zapominaj o prawidłowej postawie podczas wykonywania ćwiczeń i rozciąganiu po zakończeniu treningu. Takie podejście sprawi, że pierwsze efekty zobaczysz szybciej niż się tego spodziewasz.

Pompki w wąskim rozstawieniu rąk

To ćwiczenie idealne na koniec treningu. Ręce podczas jego wykonywania powinny być jak najbliżej siebie. Pompki nie tylko korzystnie wpłyną na mięsień trójgłowy, ale także wzmocnią przedramiona oraz barki. Pompki w wąskim rozstawieniu rąk są polecane również osobom, które pracują nad rozbudowaniem mięśni klatki piersiowej.

Prostowanie przedramienia do tyłu

Do wykonywanie tego ćwiczenia użyj małej sztangielki. Klęcząc jedną nogą na ławce i podpierając się na niej ręką, tułów pozostaw w pozycji równoległej do ławeczki. Drugie ramię z obciążnikiem prostuj w tył w poziomie. Ruch ręki powinien zostać zatrzymany na chwilę w momencie całkowitego wyprostowania stawu łokciowego. Następnie ponownie wykonujemy zgięcie i kolejny wyprost.

Prostowanie ramion w dół

Zobacz również: 6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

To jedno z najbardziej znanych i najbardziej popularnych ćwiczeń. Możesz je wykonywać zarówno w pozycji stojącej jak i siedzącej. Wystarczy przygotować odpowiednie sztangielki i na zmianę prostować i zginać ramiona w stawach łokciowych w dół pozycji, w której się znajdujemy. Ramiona powinny pracować w pozycji równoległej.

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

Ćwiczenia na piłce

To ćwiczenie przypadnie do gustu zapewne przede wszystkim paniom, które również pragną wyrzeźbić piękne mięśnie ramion. Wystarczy położyć się na piłce, a ręce, w których trzymasz sztangielki unieść nad głowę. Teraz zegnij ręce w łokciach, tak aby przedramiona były równoległe do podłogi. Wyprostuj ręce – bardzo powoli, a następnie zginaj wracając do pozycji początkowej. Ćwiczenie to może być równie dobrze wykonywane na ławeczce.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Magnez a mięśnie Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu 5 sposobów, aby pozbyć się boczków Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Najlepsze fryzury na siłownię Tak ćwiczą sławne modelki 3 pozycje jogi na bolące plecy Najpopularniejsze piosenki do słuchania podczas biegania Prosty sposób na wysmuklenie ud

Popularne w tym tygodniu:

Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Przestała robić kardio i... schudła 17 kg! Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Julia Dutkiewicz: do działania motywuje mnie porażka Uprawianie seksu spowalnia proces starzenia Instagramowy Fitness Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Kiedy odpuścić trening? Interwał czy Aeroby ? Co skuteczniejsze ?