Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem

Co jeść po treningu, aby mieć energię na resztę dnia? Wypróbuj nasz przepis na pyszne tosty.

123RF

Przekąska po treningu to bardzo ważna sprawa. Nie może być ani za mało, ani za bardzo kaloryczna. Najlepiej jeśli będzie zdrowa, pełna mocy witalnych i przede wszystkim pyszna. Takie właśnie są tosty z masłem migdałowym i bananami. A na dodatek przygotujesz je szybko. Równie szybko też je zjesz.

Banany tuczą?

Banan na diecie? Tak, ale w ograniczonych ilościach – zawiera bowiem cukry, a jak wiadomo, zbyt duża ich ilość to coraz większa tkanka tłuszczowa.

Nie można się jednak bananów bać. Są bogate w potas, a węglowodany, które zawierają są przydatne właśnie po treningu, ponieważ doskonale odżywiają organizm po dużym wysiłku. Jeśli potraktujesz je jako naturalny słodzik przy przygotowywaniu smoothie lub koktajli – również nie powinny zaszkodzić. Jedz je na zdrowie.

Pomocne migdały

Bogate w jednonienasycone kwasy tłuszczowe migdały stanowią cenny składnik diety. Regulują proces odchudzania i metabolizm, a co za tym idzie pomagają chronić przed powstaniem tkanki tłuszczowej.

Migdały mogą się też poszczycić wysoką zawartością błonnika, który daje uczucie sytości na długo. Dzięki temu głód po spożyciu migdałów nie pojawia się szybko.

Przepis na tosty z masłem migdałowym i bananami jest prosty. Wystarczy posmarować chleb tostowy masłem i położyć na nie pokrojone w plasterki banany. Gwarantujemy mocne wrażenia smakowe i sytość na długo.

Zobacz również: Oleje roślinne - sekret zdrowia i urody

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Razem czy osobno? Dowiedz się, jakie produkty powinniśmy jeść razem, a których połączeń lepiej unikać Czy warto używać syropu klonowego na diecie? Co jeść po porannym bieganiu? Propozycje na zdrowe i pożywne śniadanie Tych produktów nie jedz przed treningiem Dietetyczna nutella Wegańska wuzetka idealna! Babeczki trójkolorowe bez pieczenia Bananowy chleb Dietetyczna chałwa w 10 minut Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? Smaczne i odchudzające przekąski Oryginalne przepisy na zdrową kolację Dietetyczna domowa czekolada bez mleka Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Niedocenione superfoods, które skutecznie wpomogą utratę wagi Kilka rad jak radzić sobie z zakwaszeniem organizmu Zdrowe kanapki z awokado Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Brownie z batatem i rodzynkami Chcesz schudnąć? Włącz do menu te superprodukty Dietetyczne kulki owsiane Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą

Popularne w tym tygodniu:

FIT CIASTO z MASŁA ORZECHOWEGO ! FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Szarlotka na diecie ? Ależ TAK (i to bez glutenu) Proste i smaczne wysokobiałkowe przekąski 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię Racuszki z jabłkiem Co się zmieni w organizmie, jeżeli wzbogacisz dietę w płatki owsiane? Bananowe „sushi” – śniadanie, które przygotujesz w 10 minut Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Zdrowe, oryginalne i proste przepisy na śniadania