Najlepsze fryzury na siłownię

Często zastanawiasz się, jak się uczesać na trening, a ostatecznie i tak robisz koczka na czubku głowy? Fryzura na siłownię powinna być przede wszystkim wygodna i praktyczna, ale przecież każdej z nas zależy też na tym, by wyglądać kobieco i po prostu ładnie. Podpowiadamy, co zrobić z włosami w trakcie treningu.

Ćwiczenia na siłowni

Ćwiczenia na siłowni (123RF)

Niezawodny kucyk

Najprostsza i najwygodniejsza opcja dla dziewczyn kochających aktywność fizyczną. Wystarczy przeczesać włosy i związać gumką. Jeśli idziesz na intensywny trening upewnij się, że kucyk jest mocno związany. Zwykły koński ogon to dla ciebie za mało? Możesz lekko pokręcić włosy, by uzyskać bardziej kobiecy wygląd.

Francuski warkocz dobierany

Wielu z nas ta fryzura kojarzy się z okresem dzieciństwa i zaplataniem włosów przez mamę. Warkocz francuski to świetny wybór podczas biegania czy aerobiku. Włosy są zaczesane, przez co nie opadają na twarz, nie „wchodzą” do oczu i nie rozpraszają w czasie wykonywania ćwiczeń.

Kłos w wersji fit

Kłos to inna wersja warkocza. Wygląda bardzo dziewczęco, a przy tym jest praktyczny. Uczesanie jest bardzo stabilne. Robiąc kłosa masz pewność, że włosy będą ujarzmione przez cały trening. Dodatkowy plus to prostota wykonania. Na początku skorzystaj z filmów instruktażowych dostępnych w internecie. Po kilku razach zrobienie kłosa nie będzie żadnym problemem.

Korona z warkocza

Fryzura w stylu Julii Tymoszenko od wielu sezonów cieszy się wielką popularnością. Będziesz wyglądać niewinnie i dziewczęco, ale włosy pozostaną na swoim miejscu. Uczesanie sprawdzi się u dziewczyn, które mają długie włosy. Najpierw musisz zrobić zwykłego warkocza, a następnie przymocować go przy pomocy wsuwek.

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

Kok w wielu odmianach

Kok jak u baleriny sprawdza się w każdej sytuacji, również na siłowni. Upięcie włosów na czubku głowy to gwarancja, że nie będą przeszkadzać w treningu. Jeśli chcesz czuć się kobieco i trochę elegancko, zrób gładkie uczesanie i upewnij się, że żadne kosmyki nie wystają z fryzury. Nie chcesz wyglądać, jakbyś przed wyjściem na siłownię spędziła godzinę na upinaniu włosów? Zrób luźny niedbały kok – jest wygodny i twarzowy.

Uniwersalny warkocz

Prosty warkocz nie wymaga dużo czasu, a wygląda bardzo stylowo. Możesz upiąć go wysoko – taką fryzurę uwielbiają tenisistki. Z kolei dziewczyny trenujące boks uwielbiają bardziej skomplikowane kompozycje z kilku warkoczy. Zrobienie takiej fryzury zajmuje dużo czasu, ale prezentuje się naprawdę wyjątkowo.

Praktyczne dodatki

Aktywne fizycznie dziewczyny powinny mieć kilka dodatków, które ułatwią im zapanowanie nad włosami. Warto wykorzystać opaski, dzięki którym włosy nie opadają na twarz. Może to być szeroka bawełniana opaska, albo cienka plastikowa.

Marzysz o koku, ale masz cienkie włosy? W drogerii dostępne są specjalne wypełniacze do koków, dzięki którym nawet przy niewielu włosach można uzyskać świetny efekt.

Zwróć też uwagę na gumki do włosów – bardzo modne są spiralki, które nie zostawiają „odcisków” na włosach i dobrze trzymają niesforne kosmyki. Popularnością cieszą się też tzw. twistbands, które utrzymują kucyka na miejscu przez cały dzień.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Tak ćwiczą sławne modelki 3 pozycje jogi na bolące plecy Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie Najpopularniejsze piosenki do słuchania podczas biegania Prosty sposób na wysmuklenie ud Hula hoop na płaski brzuch Stylowe gadżety fitness dla wymagających Sposoby na urozmaicenie przysiadów Jumping frog, czyli fitness na trampolinie Chcesz ćwiczyć na dworze? Wyróbuj trening z deskorolką 9 przepisów na zgrabną sylwetkę Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Pokonaj wysokość - spróbuj slackline Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Coraz bardziej popularny spinning Asana jogi zamiast porannej kawy Joga o poranku Poranek zawsze jest mądrzejszy od wieczora… Rzecz się ma o zazdrości… Co lepsze: piłka bosu czy piłka szwajcarska? Trening w parze - zalety Bosu - piłka dla zaawansowanych Woda kokosowa - naturalny izotonik Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu

Popularne w tym tygodniu:

Trening - kiedy zaczyna się spalanie tłuszczu? 94-letnia Edna Shepherd uzależniona od ćwiczeń Duże bicepsy w 3 prostych ruchach! 7 najczęstszych błędów popełnianych na siłowni Trening gibkości - jak poprawić gibkość? Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn Ćwiczenia na uda - jak wysmuklić ich wewnętrzną stronę Najlepsze piosenki do ćwiczeń według użytkowników Spotify Kontrola sylwetki Ćwiczenia weekendowe również obniżają ryzyko zgonu Trening w domu dla lenia. Tylko 2 dni w tygodniu. Ćwiczenia na siłowni, które poprawiają zły humor