Hula hoop na płaski brzuch

Płaski brzuch, jędrna skóra i pięknie zarysowana talia – to marzenie niejednej kobiety. I co ważne – do spełnienia. Pomoże w tym hula hoop – plastikowa obręcz, która doskonale modeluje ciało.

123RF

Oczywiście nic nie zrobi się samo. Również sam hula hoop nie da rady w walce o nową sylwetkę. Dlatego zaleca się, by oprócz takich ćwiczeń, wykonywać przede wszystkim trening cardio, interwały, czasami tabatę. Kręcenie plastikową obręczą powinno być tylko dodatkiem. Nie oznacza to jednak, że mamy traktować je z góry.

Jak zmienić swoje życie?

Zalety hula hoop

Hula hoop to narzędzie, które przy regularnym treningu doskonale wyrzeźbi mięśnie brzucha, wysmukli talię, ujędrni skórę, rozbije cellulit. Jedna sesja treningowa powinna trwać nie krócej niż 30 minut, dopiero po tym czasie rozpoczyna się w organizmie proces spalania tkanki tłuszczowej.

Jednorazowy trening to 200 kalorii mniej. Kiedy widać pierwsze efekty? Już po 2 tygodniach codziennego i regularnego kręcenia możesz zgubić nawet 2 centymetry w talii.

Jakie hula hoop wybrać?

Na rynku dostępnych jest wiele wersji plastikowych obręczy do kręcenia. Najbardziej popularne są niewielkie lekkie koła. I to one będą dobre na początek przygody z kręceniem. W miarę upływu czasu i zaawansowania możesz pomyśleć nad zakupem obręczy z masującymi wypustkami. Zdecyduj się jednak na takie, które nie będzie zbyt ciężkie. Trening z takim kołem może uszkodzić narządy wewnętrzne, szczególnie wrażliwe są nerki.

Jeśli nadal będzie ci mało – kup małe hula hoop. Pamiętaj, że im mniejsze koło, tym więcej ruchów musisz wykonać, by wprawić je w ruch.

Ćwiczenia z hula hoop

Zanim zaczniesz ćwiczyć, zmierz swój obwód w talii. To samo zrób miesiąc później. Wtedy będziesz mieć faktyczny dowód na skuteczność kręcenia.

Podstawowe ćwiczenie na hula hoop polega na umieszczeniu koła na wysokości talii i takim poruszaniu biodrami, by koło na tej wysokości się utrzymało.

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

Podstawowe ćwiczenie na hula hoop polega na umieszczeniu koła na wysokości talii i takim poruszaniu biodrami, by koło na tej wysokości się utrzymało.

Osoby bardziej zaawansowane mogą tak ruszać biodrami, by plastikowa obręcz niejako wędrowała do góry w kierunku żeber oraz do dołu w kierunku miednicy. Ważne, by hula hoop nie spadło. Istotny jest także kierunek kręcenia. Zawsze obracaj obręczą w lewo i w prawo przez taki sam czas, np. po 15 minut. Tylko w ten sposób zniwelujesz tłuszcz z boczków w sposób równomierny.

Hula hoop jednak nie tylko zgrabna talia. To także ogólne wzmocnienie i dotlenienie organizmu oraz lepszy humor. Poza tym możesz je zabrać ze sobą na spacer i wykonać trening na świeżym powietrzu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Tak ćwiczą sławne modelki 3 pozycje jogi na bolące plecy Najpopularniejsze piosenki do słuchania podczas biegania Prosty sposób na wysmuklenie ud Stylowe gadżety fitness dla wymagających Sposoby na urozmaicenie przysiadów Jumping frog, czyli fitness na trampolinie Chcesz ćwiczyć na dworze? Wyróbuj trening z deskorolką 9 przepisów na zgrabną sylwetkę Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Pokonaj wysokość - spróbuj slackline Coraz bardziej popularny spinning Asana jogi zamiast porannej kawy Joga o poranku Poranek zawsze jest mądrzejszy od wieczora… Rzecz się ma o zazdrości… Co lepsze: piłka bosu czy piłka szwajcarska?

Popularne w tym tygodniu:

Jak zmotywować się do ćwiczeń i odzyskać figurę po ciąży? Wywiad z Fit Matką Wariatką Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Najgorsze ćwiczenia na brzuch Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank Bezpieczne ćwiczenia przy skróconej szyjce macicy Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 7-minutowy trening, który naprawdę przynosi rezultaty