41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek

Ten artykuł ma 10 stron:

Bananowo-czekoladowe smoothie

Każdy wie, że połączenie smaku banana i czekolady to przyjemność dla kubków smakowych. Zmiksuj więc 1 średniej wielkości banan, 1 łyżkę masła orzechowego, kilka roztopionych kostek gorzkiej czekolady oraz 1 szklankę odtłuszczonego mleka. Na koniec wrzuć kilka kostek lodu.

Zastrzyk białka

Aby wydłużyć czas „zasilania” mięśni składnikami odżywczymi, połącz ½ miarki swojego ulubionego białka z ½ kazeiny, czyli białka, które przez nasz organizm trawione jest znacznie wolniej. Do takiej mieszanki dodaj ulubione świeże lub mrożone owoce.

Mleko bananowe

Najprostszy pomysł na wykorzystanie banana? Zmiksuj go z odtłuszczonym lub migdałowym mlekiem. Taki napój nie tylko odświeża, ale dostarcza też organizmowi mnóstwo protein umożliwiających regenerację mięśni.

Szpinakowy koktajl

Mieszanka 4 szklanek szpinaku, ½ szklanki jogurtu waniliowego, 1 szklanki mleka migdałowego, 1 banana, 1 łyżki masła orzechowego i lodu to nie tylko pyszne, ale też wartościowe połączenie. Po treningu odpocznij z takim koktajlem w ręku, a przekonasz się, że zregenerujesz swoje siły znacznie szybciej.

Pieczona wołowina

Jeśli po treningu dopada cię wilczy głód, przygotuj pieczoną wołowinę. Upiecz ją tylko z dodatkiem soli i pieprzu w specjalnym rękawie do pieczenia. Jako dodatek przygotuj sałatę ze szpinaku lub puree z batatów z masłem.

Zobacz również: Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

6 przepisów na odchudzające sałatki Tych produktów nie jedz przed treningiem Niezdrowe skutki jedzenia zdrowej żywności Smaczne i odchudzające przekąski Oryginalne przepisy na zdrową kolację Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów Tańsze alternatywy dla superproduktów Chrupanie bez wyrzutów sumienia, czyli zdrowe przekąski z całego świata Przepisy na mięsa w wersji lekkiej Północ kontra Południe, czyli pojedynek diety śródziemnomorskiej i nordyckiej Wyrzuć garnki i patelnie, czyli na czym polega dieta raw Souping – nowa metoda oczyszczania organizmu Zdrowe i pyszne pieczywo - przepisy Rola magnezu w organizmie Kofeina a serce

Popularne w tym tygodniu:

Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego Co Ewa Chodakowska poleca jeść na kolację? Pięć prostych i niskokalorycznych przepisów FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej 6 przepisów na odchudzające sałatki Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na drugie śniadanie. Pięć przepisów Racuszki z jabłkiem Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery